Zwroty i reklamacje

  1. Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny przed upływem 14 dni kalendarzowych licząc od daty otrzymania paczki. Zwracany towar należy wysłać na adres:

GlossyButik Monika Cebula ul. Henryka Niewodniczańskiego 19 B, 30-698 Kraków

Zwrot powinien zawierać:

  1. a) wypełniony Formularz zwrotu wraz z podpisem Konsumenta
  2. b) Paragon lub jego kopię, w przypadku zagubienia potwierdzenie wpłaty wydrukowane z konta
  3. c) Zwracany towar
  1. Zwracany Towar powinien znajdować się w stanie niezmienionym.
  1. Zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, tak więc sklep glossybutik.pl zastrzega sobie możliwość pomniejszenia wartości kwoty zwracanej Klientowi od 25% do 50 % wartości towaru jeśli zwracany towar dotrze do nas w stanie wskazującym na jego używanie (tj. ubrudzony podkładem, posiadający intensywny nieprzyjemny zapach itd.) i uniemożliwiającym dalszą sprzedaż po pierwotnej cenie.

  1. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu. Pieniądze zwracane są na numer konta podanego w formularzu odstąpienia od umowy lub na nr. konta z którego zostało opłacone zamówienie.
  2. Zwroty odesłane po terminie będą odsyłane na koszt Konsumenta.
  3. Za niezarejestrowaną przesyłkę sklep  glossybutik.pl nie odpowiada.
  4. Przesyłki pobraniowe nie będą przez nas odbieranie podobnie jak przesyłki, które zostały nadane usługą “e-przesyłka” lub paczkomaty. Przesyłkę należy opłacić przed odesłaniem towaru.
  5. Towar z wyprzedaży nie podlega zwrotowi!

Pobierz formularz zwrotu